ဒီမွာကိုယ့္လင္ဆုိၿပီးေထာက္ေထာက္ညႇာညႇာသာသာ ထိုးထိုးခ်ည့္ေျပာမယ္။
သူ႕ကိုျပန္ေျပာလို႕ ငါပဲအခုအိမ္ေပၚက ဆင္းသြားရဆင္းသြားရ၊ ေျပာမွာ က ေတာ့ ေျပာမွာပဲ။
ေသခါနီးေနၿပီပဲ။ အသက္ပဲ ၆၀ေက်ာ္ၿပီ။ ဒီ အရည္ကိုျဖတ္ဖို႕မေကာင္းဘူးလား။
ဥပုသ္သီတင္း မေဆာက္တည္ရင္လဲ ေနျဖစ္ တယ္။ အရက္ေသစာေသာက္စားတာကို
ေတာ့ျဖတ္ ဖို႕ ေကာင္းၿပီ။ အႏွစ္ ၄၀လံုးလံုးေသာက္လာခဲ့ၿပီပဲ။ ေတာ္ေရာေပါ့။
အရက္ေတာ့ ေသာက္သလား မေမးနဲ႕။ မ်က္ႏွာကေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ေရာင္သန္းေနၿပီ။ အသား ကျဖဴေတာ့ပိုဆိုးတယ္။
မျပတ္ႏိုင္လို႕
ေသာက္တယ္ ဆိုရင္လဲတိုင္း တိုင္းဆဆရွိဖို႕ေကာင္းတယ္။ခ်ိန္အခါေရြးဖို႕ေကာင္း တယ္။ သူ႕ဟာက
အရက္နဲ႕မ်က္ႏွာမသစ္ရံုတမယ္။ အရက္နဲ႕လက္မေဆးရံုတမယ္။ လြန္လြန္းတယ္။
ေၾသာ္ အရြယ္ကေလး ရလာေတာ့ေျပာလဲ မေျပာခ်င္ေတာ့ပါဘူး။ တရားနဲ႕
ဆင္ျခင္လိုက္ရင္ ေသရေတာ့မယ့္အခ်ိန္ သိပ္နီးေနၿပီ။ ဆံျဖဴၿပီ၊ သြား ေၾကြၿပီး၊ ပါးရည္တြန္႕ၿပီး။
အနိစၥ၊ ဒုကၡ၊ အနတၱ ပါကလား။
ဒါေပမယ့္ ငါမွမေျပာရင္လဲသူ႕ကို ဘယ္သူမွ ေျပာမယ့္သူမရွိဘူး။
သူကဆရာႀကီး၊ သူ႕၀န္းက်င္မွာ က သူ႕တပည့္လက္သားေတြခ်ည္း။
ငါကဥပကၡာထားလိုက္ခ်င္တယ္။ခက္တာကငါကလဲအရိယာမျဖစ္ေသးဘူး။
ပုထုဇဥ္။ ေဒါသရွိ တုန္း ပဲ။ ေလာဘရွိတုန္းပဲ ေမာဟ ရွိတုန္းပဲ။
ေအး ဒါေပမယ့္ ငါကံငါးပါးေတာ့ ထိန္းတယ္။ လိမ္ညာမေျပာဘူး။
သူ႕အသက္ကို မသတ္ဘူး။ သူ႕ ဥစၥာမခိုးဘူး။ အရက္ေသစာမေသာက္စားဘူး။ သူ တစ္ပါးအိမ္ရာကို မက်ဴးေက်ာ္ဘူး။
ငါကံငါးပါး လံုတာကေတာ့ ၾကာပါၿပီ အပ်ိဳ ေပါက္အရြယ္၊ လူမွန္းသိကတည္းက
ဆိုပါေတာ့။
သူနဲ႕ငါအသက္ခ်င္း ၁၅ႏွစ္ ကြာတယ္။ ငါက ခု ၄၅ႏွစ္ပဲ ရွိက်တယ္။
၄၅ႏွစ္အ၀င္မွာ ေသြးဆံုးသြား တယ္။
ဒါေပမယ့္ လင္စိတ္၊ သားစိတ္ကုန္တာေတာ့ ၾကာၿပီ ဘယ့္ႏွယ္ငါ့ႏွာေခါင္းကအရက္နံ႔ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါး
နဲ႕လားလားမွ မအပ္စပ္ေတာ့ဘူး။ အနားလဲပဲအကပ္ မခံဘူး။ အနံ႔နံလြန္းလို႕။
ဘယ္ႏွယ့္ကြယ္။ ကိုယ္လုပ္စားတဲ့အလုပ္က ေဗဒင္ဆရာ ဒီတင္မကေသးဘူး။
ဆရာေတြကိုဆရာ လုပ္ရတဲ့ ေဗဒင္သင္တန္းျပဆရာႀကီး။
ဒီေတာ့ ကံေလးေတာ့ထိန္းရမယ္။ ေနာက္ ဆံုးမေနႏိုင္ရင္ ညဘက္မွာေသာက္။
ညဘက္မွာမူး။ သိသာသိေစမျမင္ေစနဲ႔လို႕ တို႕ျမန္မာစကား ဆိုရိုး ရွိသားပဲ။ ေသာက္ေတာ့ေသာက္
လူမျမင္ေစနဲ႕။ မူး ေတာ့မူး လူမျမင္ေစနဲ႕။
ခုသူ႕ဟာကလြန္လြန္းတယ္။ တစ္ေန႕ထက္ တစ္ေန႕ဆင္ျခင္ေလွ်ာ့ေပါ့သြားတယ္ရယ္လို႕မရွိဘူး။
တိုးတိုးၿပီးဆိုးလာတယ္။ လြန္ၿပီ။
ဘယ္ႏွယ္ကြယ္ေဗဒင္ေမးတဲ့ပရိတ္ေရွ႕မွာလဲေသာက္။ သင္တန္းျပရင္းလဲေသာက္။ ႀကိဳက္လို႕ ေသာက္တာေတာင္ တစ္ဖက္သားက သူတုိ႕ကို ေစာ္ကားမယ္ထင္မယ္။
မဟုတ္ဘူးလား။
ဥပဓိရုပ္ကလဲေျပာစရာမလိုဘူး။ျဖဴျဖဴ၊ျပည့္ ျပည့္၊ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္း။ အေနအထိုင္တတ္ရင္
ဒီထက္အဆတစ္ရာ ေတာင္ ေက်ာ္ၾကားမွာ ေသခ်ာ တယ္။
ေသာက္တာေတာင္ရိုးရိုးတန္းတန္းမေသာက္ ဘူး။ ကိုယ့္သင္တန္းသားတပည့္ေတြကို
ထိကပါး ရိကပါး ေစာ္ကား လိုက္ေသးတယ္။ ေျပာပံုလဲ ၾကည့္ေလ....
ငါကဘိုးေတာ္ မဟုတ္ဘူး၊ အရက္သမား။ အရက္ေသာက္ၿပီး ေဗဒင္ေဟာတယ္။
မွန္ရမယ္။ အရက္ေသာက္ၿပီး သင္တန္း ျပမယ္။ မွန္ရမယ္။
ငါ့ယၾတာကလဲငါအရက္ေသာက္ရင္းေပးတဲ့ယၾတာပဲ။ဒါေပမယ့္စြမ္းထက္တယ္။
အဲဒီလိုမေျပာသင့္မေျပာအပ္တာေတြလဲေျပာတယ္။သင္တန္းသားတပည့္ေတြကိုေတာ့ငါသူ႕အစား
နာတယ္။
သင္တန္းသားနဲ႕သင္တန္းဆရာဆိုတာ ကိုင္း ကၽြန္းမွီ ကၽြန္းကိုင္းမွီဆိုတာလိုပါပဲ။
သူ႕ေက်းဇူးေၾကာင့္ ေဗဒင္ပညာနဲ႕အသက္ ေမြးႏိုင္တာလဲမွန္တယ္။
သင္တန္းေတြရဲ႕ ေက်းဇူး ေၾကာင့္ ငါတို႕အိမ္ႀကီးရခိုင္နဲ႕ေနႏိုင္တာလဲ မွန္ တယ္။
သင္တန္းေၾကးက တစ္ေယာက္ကို သံုးရာ။ သင္တန္းမွတ္စုဆိုၿပီး
စာကူးစက္နဲ႔ ကူးထားတဲ့ မွတ္စုကိုေရာင္းတာကသံုးရာ။
ဒီေတာ့….…သင္တန္း သားတစ္ေယာက္ဆီက ေျခာက္ရာရတယ္။
သင္တန္းကာလကသံုးလအျပတ္။ သင္တန္း သား၁၅ေယာက္ဆိုရင္သံုးလမွာ
၀င္ေငြကိုးေထာင္ရွိ တယ္။ တစ္လသံုးေထာင္၀င္တယ္။ ေဗဒင္ေဟာတာ မပါဘူး။
ေဗဒင္ေဟာတာက စားဖို႕ေသာက္ဖို႕ရတယ္။ န၀င္းပြဲဆိုၿပီး ယၾတာျပင္ခိုင္းတာကလဲ
ရလိုက္ ေသးတယ္။
အဲဒီန၀င္းပြဲဆိုတာကလည္း၂၇က်ပ္န၀င္းမရွိဘူး။ ၄၅က်ပ္ဆိုတာ
အနိမ့္ဆံုးအဆင့္ပဲ။ အျမင့္ဆံုး န၀င္းဆိုရင္ ၃၆၀၀က်ပ္အထိ ရွိတယ္။
တစ္လထဲမွာအလတ္စားန၀င္းျဖစ္တဲ့ ၂၇၀၀ က်ပ္ န၀င္းတစ္ပြဲနဲ႕၃၆၀၀က်ပ္
န၀င္းႏွစ္ပြဲ ၀င္လာ ဖူးတယ္။ ၉၉၀၀က်ပ္ ရလိုက္တယ္ဆိုပါေတာ့။
အဲဒီေလာက္ အရက္မူး ေနတာေတာင္ သင္တန္းသား မျပတ္ဘူးအံ့ေရာ။
ေအး သီလသမာဓိကေလးနဲ႕ေနရင္ ဒီထက္ တိုးထူးၿပီး ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားမွာ
မလြဲဘူး။
မျဖစ္လို႕သာေျပာရေပမယ့္ငါလဲသူ႕ကို ခပ္ ေၾကာက္ေၾကာက္ရယ္။
တစ္ခါက ငါ့ကို ေငါက္တယ္၊ နင္ဘာသိလို႕လဲ ငါက တနလၤာသား၊ ႀတိရန္း ျဖစ္တဲ့အရက္ကို ေသာက္ေပးေလ
အလုပ္ျဖစ္ေလ ပဲတဲ့။
အက်ိဳးေပးပဲလားေတာ့မဆိုႏိုင္ဘူး။ အရက္ မူးေပမယ့္ တပည့္ကလဲျပတ္တယ္မရွိဘူး။
န၀င္းပြဲ လာထိုးတဲ့သူကလည္း ျပတ္တယ္မရွိဘူး။
အိမ္မွာလာၾကည့္လွည့္။ လူလာေအာင္၊ ၀င္ေငြေကာင္း ေအာင္ဘာတစ္ခုမွ
မစီရင္ထားဘူး။ ေအးေလာကနတ္ အရုပ္ႀကီး ပဲေတြ႕ရမယ္။ တစ္လြဲမ ထင္နဲ႕။ အဲဒါ အလွသက္သက္ထားတာ။
ဓာတ္ဆင္ ထားတာ မဟုတ္ဘူး။
ငါညာမေျပာဘူး။ ေသတဲ့အထိ မုသာ၀ါဒ မေျပာဘူးလို႕ ဘုရားမွာဓိ႒ာန္ထားၿပီးသားပါ။
ပညာကေတာ့ေတာ္ပါတယ္။ ငါ့ေယာက္်ားမို႕ ငါအမႊန္းတင္တာမဟုတ္ဘူး။
သူ႕ပညာကို သူယံု တယ္။ မွတ္ေက်ာက္ အတင္ခံတယ္။ ပညာရွင္ ေတြကိုစိန္ေခၚတယ္။ တစ္ေယာက္ အေၾကာင္း
တစ္ေယာက္ ယွဥ္ေဟာၾကည့္ၾကရေအာင္တဲ့။
ေနာက္ဆံုးေပၚမူတီးနည္းကိုလဲ မတတ္ဘူး။ လကၡဏာလည္းနားမလည္ဘူး။
ဇာတာလည္း မတတ္ဘူး။
ငါ့ေယာက္်ားတတ္တဲ့ ပညာက မဟာဘုတ္နဲ႕ အဂၤ၀ိဇၨာ ပါပဲ။
သူ႕နည္းကိုေတာ့သူသိပ္ၿပီးအမႊန္းတင္တယ္။ ေခတ္မီဆန္းစစ္တည္ထြင္ထားတဲ့ျမန္မာ့ရိုးရာေဗဒင္
ပညာတဲ့။
ကိုယ့္ပညာရပ္ကို ကုိယ္အမႊန္းတင္တာက ေတာ့ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္
ေခတ္ေပၚ ေဗဒင္ နည္းေတြကိုလည္းသြားၿပီး မေ၀ဖန္နဲ႕။ ကိုယ္မွ လက္လွမ္း မမီတဲ့ဥစၥာပဲ။
ဟုိမူတီးရဲ႕ ေဟာကိန္းေတြဆိုရင္ သိပ္မွန္တာ ပဲ။ ရက္ရက္စက္စက္မွန္တယ္။
အဲဒီေတာ့ သူေတာင္ ေလ့လာဖို႔လည္းေကာင္းတယ္။ ဒါေပ့မယ့္ ေလ့လာ မွာလည္း…..မဟုတ္ဘူး။ ေလ့လာဖို႕လည္းအေျခအ
ေန မေပးေတာ့ဘူး။
လက္ရွိပညာနဲ႔ေအာင္ျမင္ေနၿပီပဲ။ မူတီးရဲ႕ နည္းေနာက္ကိုလိုက္သြားရင္
သူမွားမယ္။ ဘာလို႕လဲ ဆိုေတာ့ ဟိုဘက္မွာမူတီး ရဲ႕နည္းကို ေၾကာင္ပုဇြန္ စားကၽြတ္ကၽြတ္၀ါးသလို
ေၾကညက္ထားတဲ့ သူေတြရွိ တယ္။
ဒီျမန္မာရိုးရာေဗဒင္မွာကေတာ့ သူကတီထြင္ ထားတဲ့သူ။ ေက်ာ္ၾကားၿပီးသား။
ေႀကာ္ျငာကပ္စရာ မလိုဘူး။ ေၾကညာေမာင္း ခပ္စရာမလိုဘူး။
ဒီေတာ့မူတီးနည္းကိုလည္း ေ၀ဖန္စရာမလို ဘူး။ ကိုယ့္နည္းကိုယ့္ဟန္ကို
အမႊန္းတင္ခ်င္တယ္။
အဲဒါ မဟုတ္ေပါင္ေတာ္။ သင္တန္းသား ေတြကို ေျပာတယ္။ မင္းတို႕ထဲမွာ
မူတီးနည္းတတ္တဲ့ သူရွိရင္ ေျပာေလ။ ငါနဲ႔ယွဥ္တြက္ၾကည့္ရေအာင္တဲ့။
အရက္မူးမူးနဲ႕ ေျပာတာဆိုေတာ့ပိုၿပီး အရုပ္ ဆိုးတာေပါ့။
ေနာက္တစ္ခ်က္ ငါမႀကိဳက္တာက ေငြယူတာ ပက္စက္တယ္။ အရင္းအဖ်ားမေရြးဘူး။ တစ္ဆိတ္ရွိ န၀င္းပြဲ
ထိုးခိုင္းလိုက္တာပဲ။
ထိုရတနာေရႊမိုး ကဖီးက ေကာင္မေလးလင္ ေနာက္လိုက္သြားတုန္းကေပါ့၊
၇၂၀က်ပ္န၀င္းပြဲ ထိုး ခိုင္းတယ္။ ခင္မ်ာ ေတြကလဲ ထိုးၾကရွာပါတယ္။
ငါ့ကေတာ့ မႀကိဳက္ဘူး။ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့။ ပထမ ငါတုိ႕ေနတဲ့အိမ္ကို
အဲဒီကဖီးဆိုင္ရွင္က စေပၚ တင္ေပးထားတာ၊ အဲ့ဒီတုန္းက စေပၚေငြငါးေထာင္ ဆိုတာ နည္းတာမဟုတ္ဘူး။
ေနာက္ၿပီးအစဥ္အဆက္ သူ႕ကိုပဲကိုးကြယ္ လာတာ။ ေန႕စဥ္စားဦးစားဖ်ား
ဆီျပန္ဟင္း တစ္ခြက္ လဲပို႕တယ္၊ အသည္းေဆးတုိ႕၊ အားေဆး တုိ႕ဆိုတာလဲ အိမ္မွာမျပတ္ေစရဘူး။
ခရီးသြား တုိင္း လည္းဆရာ့ဖို႕ ဆိုၿပီး အမွတ္တရလက္ေဆာင္ပစၥည္း ၀ယ္၀ယ္လာတတ္တယ္။ အ၀တ္အစားဆို
၀ယ္၀တ္ ရတယ္လို႕မရွိဘူး။ အဲဒီအိမ္ကခ်ည္း ၀ယ္၀ယ္ပို႕ တယ္။
အဲ့ဒီ ရတနာေရႊမိုး ကဖီးက ေကာင္မေလး လင့္ေနာက္ လိုက္သြားတယ္။
ဆရာ့ဆီ အားကိုး တႀကီးေျပးလာတယ္။ ေကာင္မကေလး ျပန္ေရာက္ လာေအာင္ ဓာတ္ဆင္ေပးဖို႔ေျပာတယ္။
ေကာင္မေလးက အသက္မျပည့္ေသးဘူး။ ၁၆ႏွစ္ျပည့္ဖုိ႔ရာ သံုးလလို
ေသးသတဲ့။ ငါသေဘာ ေျပာရရင္ပြဲတစ္ပြဲအျပင္ခိုင္းလိုက္။ မင္းတို႕ေစတနာ ရွိသေလာက္ န၀င္းေအာင္
ပြဲမွာတင္ဆိုရင္ မေကာင္း ဘူးလား…..။ သူတို႕လည္း ဒီ…..န၀င္းပြဲ အေၾကာင္း သေဘာေပါက္ထားၿပီးပဲ။
ဟိုတစ္ခါ စိန္တုနဲ႕ ထိတုန္းက ၃၆၀၀က်ပ္ န၀င္းပြဲထိုးဖူးၿပီပဲ။
အဲဒီတုန္းကေတာ့ တစ္ဦးနဲ႕တစ္ဦးရင္းႏွီးကာ စပဲရွိေသးတာကိုး
ေတာင္းလို႕ေကာင္းတယ္။ ခုေနမွာ ေငြစကား၊ ေၾကးစကားေျပာဖို႕မေကာင္းဘူး။ သူတို႕ စိတ္ပါ
သေလာက္ပဲ တင္ေစ့ခ်င္တယ္။ ၂၇က်ပ္ပဲျဖစ္ ျဖစ္၊ ၄၅က်ပ္ပဲျဖစ္ျဖစ္။
ဒီလူက ေတာ္မလိုလိုနဲ႕တစ္ခါတစ္ခါေလ်ာ္ တယ္။ လည္ပံုလည္ပန္းနဲ႕
အတယ္။
မိဘေတြကလည္း ေကာင္မေလးနဲ႕ ေကာင္ ေလးကိုသေဘာမတူဘူး။ မရအရခြဲမယ္။
ေကာင္က ေလးက လြတ္လြတ္ လပ္လပ္လည္း မဟုတ္ဘူး။ မယားႀကီးနဲ႕။ ကေလးႏွစ္ေယာက္ဖခင္။
ၿပီးေတာ့ ေကာင္ကေလးက သူတုိ႕ ကဖီးက လက္္ဖက္ရည္ေဖ်ာ္တဲ့အလုပ္သမား။
ရုပ္ရည္ကေလး သားနားတာတစ္ခ်က္ပဲ ေျပာစရာရွိတယ္။ အက်င့္ စာရိတၱကလည္း မေကာင္းဘူးလို႕ ၾကားရတယ္။
ေကာင္မေလး မိဘေတြက ေခါင္းမီး ေတာက္ ေနၾကၿပီး ရဲစခန္းကိုတိုင္မယ္တဲ့။
ဆရာက ကန္႕ကြက္တယ္။ လူသိရွင္ၾကားျဖစ္ မယ္တဲ့။ သံုးရက္အတြင္း
ျပန္လာေအာင္သူ တာ၀န္ ယူတယ္တဲ့။
ငါ့သေဘာေျပာရရင္ ရဲစခန္းမွာ တိုင္ခ်က္ဖြင့္ ထားတာ မမွားဘူး။
အသက္မေစ့လိုခြဲမယ့္အတူ ဒီ နည္းလမ္းဟာ အေကာင္းဆံုးပဲ။ ရဲဆိုတာအလွမ္း က်ယ္တယ္။ ရာဇ၀တ္ေကာင္ကိုဖမ္းရာမွာ
အတတ္ ပညာေပါင္းစံုရွိတယ္။ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္ကိုလွမ္း ၿပီး ဆက္သြယ္အကူအညီေတာင္းႏိုင္တယ္။
ဒီေတာ့ ရဲကိုတိုင္ထားလိုက္ရင္ရက္ပိုင္းအ တြင္းဖမ္းဆီးႏိုင္တယ္။
ကိုယ့္န၀င္းပြဲစြမ္းလို႕သံုးရက္ အတြင္း ျပန္မလာခဲ့ရင္လည္း ရဲကရွာေဖြဖမ္းမိမယ္။ ႏွစ္ဘက္ႏွစ္လမ္းဆိုေတာ့
တစ္လမ္းတည္းထက္ ပိုစိတ္ခ်ရတယ္။
အဲဒါ ေျပာမရဘူး။ ရဲစခန္းကို တိုင္ခ်က္မဖြင့္နဲ႔ တဲ့။ သံုးရက္အတြင္း
ျပန္ေရာက္ဖို႕ သူတာ၀န္ယူ တယ္တဲ့။
ျပန္မလာရင္ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲ။ ဟုတ္ တယ္ေလ။ စဥ္းစားရမယ္။
တစ္ျခားသူေတြ ဆိုရင္ အေၾကာင္းလား၊ ရပ္ေ၀းက ဆုိရင္လည္း ထားေတာ့။ ခုဟာက တစ္ရပ္ကြက္တည္း
ေနတဲ့သူေတြ။ လမ္းထိပ္နဲ႕လမ္း ၾကားပဲကြာတယ္။
ၿပီးေတာ့……..ေျမာက္ဥကၠလာပဆိုတာက်ဥ္း က်ဥ္းကေလးရယ္။ တကယ္လို႕
ျပန္မ်ားမလာရင္ ဒီသတင္းဟာ ေတာမီးျပန္႕သလိုျပန္႕သြားမယ္။ မျဖစ္ စေလာက္ေငြနဲ႔ သိကၡာက်ႏိုင္တယ္။
ငါေျပာသလို ေစတနာ န၀င္းပြဲဆိုရင္ အေၾကာင္း မဟုတ္ဘူး။ အျမင့္န၀င္း
ယူထားၿပီး ျဖစ္မလာရင္မေကာင္းဘူး။ ဒီန၀င္းကလည္း ေငြမ်ားမွ ပဲစြမ္းေတာ့မွာလား။ ေငြပိုမ်ားရင္ပိုစြမ္းသလား။
အဲဒီ လိုဆိုရင္လည္း ၃၆၀၀ိ/ န၀င္းပဲြ တင္ခိုင္းလိုက္ ပါလား။ ေကာင္မေလး ျပန္ေရာက္လာရင္
စိုက္ၿပီး ျပန္ေလ်ာ္ လိုက္။
ဟုတ္တယ္ေလ။ အဲ့ဒီန၀င္းပြဲကေငြေတြဟာ မိုးေပၚပ်ံတက္သြားတာမွမဟုတ္တာ။
သူ႕အရက္ဖိုးပဲ ျဖစ္သြားတာပဲ။
သူကေတာ့ အေသာက္မပ်က္ဘူး။ ငါ့မွာ ေတာ့ ရင္တမမနဲ႔။ သံုးရက္ၾကာလို႔လဲ
ေကာင္မေလး ျပန္မေရာက္ဘူး။ သတင္းေလးေတာင္မၾကားရဘူး။
သူ႕ကို အက်ိဳးအေၾကာင္း လာေျပာတယ္။ သူ ကေတာ့ ေစာင့္ပါဦးတဲ့။
ခရီးလြန္ေနလို႕ ျဖစ္မယ္တဲ့။ မိန္းကေလးရွင္ေတြကလည္း သူ႕စကားကို ေျမ၀ယ္မ က်နားေထာင္တယ္။
ခုႏွစ္ရက္အထိ ေစာင့္တယ္။ ဘာသတင္းမွ မထူးဘူး။
အဲဒီေတာ့ မိန္းကေလးရွင္ေတြက ရဲကိုတိုင္ တယ္။ အမႈဖြင့္တယ္။
ေကာင္မေလးရဲ႕ ဦးေလးတစ္ ေယာက္ကလဲသံုးပြင့္တဲ့။ ၿမိဳ႕နယ္မွဴးဆိုလား။ ရန္ကုန္ မွာပဲ တာ၀န္က်ေနတယ္။
တစ္ညနဲ႕ တစ္ေန႕ခင္းပဲ ရွိလိုက္တယ္။ ေတြ႕ တယ္။ ဘယ္လိုမွ
ခရီးမလြန္ဘူး။ တည္းခိုခန္း တစ္ခုမွာ တည္းခိုေနၾကသတဲ့။ အဲဒီတည္းခိုခန္း ဆိုတာ ရန္ကုန္
မွတ္ပံုတင္နဲ႕တည္းလို႕ မရဘူး ၾကားတယ္။ နယ္မွတ္ပံုတင္နဲ႕မွတည္းလို႕ ရတယ္ တဲ့။ မဟုတ္ရင္
လက္မခံဘူး ေျပာတာပဲ။
မွတ္ပံုတင္ အတုနဲ႕တည္းတာလည္း ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ မွတ္ပံုတင္အတုဆိုရင္ေတာင္
တည္ခို ခန္းကလက္ခံဖို႕မေကာင္းဘူး။ ေကာင္ကေလးက ေတာ့ ထားေတာ့။ ၂၂ႏွစ္ေက်ာ္ၿပီး ေကာင္မေလးက
၁၆ႏွစ္မွ မျပည့္ေသးတာ။
ေကာင္ကေလးကို ဖမ္းခ်ဳပ္ထားလိုက္ေရာ။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေန႔က
စၿပီး ရတနာေရႊမိုးက လူေတြ တစ္ ေယာက္မွအိမ္ကို မလာေတာ့ဘူး။
ပို႔ေနက်စားဖြယ္ေသာက္ဖြယ္နဲ႕ေဆး၀ါးလက္ ေဆာင္ေတြလည္း ရပ္သြားတယ္။
ဒီလူ ပညာကေတာ့ ေတာ္ပါတယ္။ ေမြးသကၠရာဇ္ကိုေျပာျပလိုက္တာနဲ႕ အက်င့္စရိုက္ ဆိုးေတြကို
ဒိုးဒိုးေဒါက္ေဒါက္ ေျပာခ်ႏိုင္တယ္။ မဟာ ဘုတ္ေဗဒင္ ေတာ့ မဟာဘုတ္ေဗဒင္ပဲ။ ဒါေပမယ့္ အေၾကာင္း
မသိ ရင္ အၾကားအျမင္နဲ႕ ေဟာသလား ထင္မယ္။
ဘယ္ေလာက္ပဲ ေတာ္ေနေန၊ မိုးပ်ံေအာင္ ေတာ္ေနေပ့ေစ၊ ဒုကၡေရာက္ေနသူေတြကို
ကယ္ ဆယ္တဲ့သူဟာ သီလသမာဓိေတာ့ ရွိဖို႔လိုတယ္။ ကံငါးပါးေလာက္ေတာ့ ထိန္းေစခ်င္တယ္။
သူရာေမရိယကံေတာ့ ထားေတာ့။ ကာေမသု မိစာၦစာရကံပါထိုက္ဖူးတယ္။ဒီေတာ့ဘာစြမ္းဦးမွာလဲ။
ေျပာရရင္လဲ
ကိုယ့္ေပါင္ကိုယ္ျပန္လွန္ေထာင္း သလိုပဲ။ ဒါေပမယ့္ ေျပာတာေတာ့ ေျပာရမွာပဲ။
ေ၀းေ၀းလံလံကဆိုလဲ ထားပါေတာ့။ ျဖစ္တာ က မ်က္ေစာင္းထိုးအိမ္က
မိန္ကေလး။ သူ႕သမီး အရြယ္ ေလာက္ရွိတယ္။ ဆိုကၠားနင္းတဲ့ ေမာင္ခင္ရဲ႕ မိန္းမ။
ေအး…… တစ္ခုေလးပဲ ေျပာစရာရွိတယ္။ ေမာင္ခင္လက္ထဲကယူတာေတာ့မဟုတ္ဘူး။
ေမာင္ခင္နဲ႕ ကြာရွင္းၿပီးမွယူတာ။ ဒါေပမယ့္ ငါသိရ သ ေလာက္ သူက ကြာရွင္းျပတ္စဲခိုင္းတာကို
ဟိုေကာင္ မေလးက နားေယာင္တာ။
ဒီလိုပဲစြပ္စြဲရမွာေပါ့ေလ။ ေကာင္မေလးကလဲ အိမ္ကုိ ၀င္ထြက္ေနတာကိုး။
ၿပီးေတာ့ရပ္ကြက္ ေကာင္ စီမွာ ကြာရွင္းၿပီး တစ္ပတ္လားၾကာတယ္။ အဲဒီေကာင္မေလးကို သူ အိမ္ေပၚ
ေခၚတင္လိုက္ တယ္။
ေမာင္ခင္ကေတာ့အိမ္ကို ေရာင္းၿပီး ကေလး ကိုပါေခၚသြားတယ္။
ေတာင္ဥကၠလာပကို ဆိုလား ေျပာင္းသြားတယ္။
ေဘးပတ္၀န္းက်င္ အျမင္မွာ ကေတာ့ ေကာင္မေလးလင္နဲ႕ ကြဲလို႕
သနားတာနဲ႕ ေခၚထား တဲ့ သေဘာေပါ့။ ဒါေပမယ့္တစ္အိမ္ထဲ ေနတဲ့ ငါ့ေလာက္ဘယ္သူက ပိုသိမလဲ။
မၾကားခ်င္အဆံုး၊ မျမင္ခ်င္အဆံုး။
သူက ပညာသားပါေတာ့တာေပါ့။ စကား မမ်ားဘူး။ ရန္မျဖစ္ဘူး ဟုတ္ရင္ေပၚလိမ့္မယ္။
ငါေတာကိုျပန္သြားတယ္။ သူတို႕ႏွစ္ေယာက္တည္း ထားခဲ့တယ္။
ဒီကိစၥမ်ိဳးက ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ဖံုးထား ႏိုင္မွာ မို႕လို႕လဲ။
ငါေျပာပါပေကာ။ ပုပ္ရင္ေပၚမွာပဲ။
ေကာင္မေလးက သူ႕ကိုႏိုင္တယ္။ ငါ့လို သည္းမခံဘူး။ ဒီေတာ့
ရန္ျဖစ္တဲ့ အသံေတြကို ေဘး ပတ္၀န္းက်င္အိမ္ေတြက ၾကားေရာ၊ အေၾကာင္းစံု သိေရာ။
ေသနာႀကီး၊ ေသခါနီးႀကီး၊ ဘာညာနဲ႕ ေကာင္မေလးေတြက သူ႕ကို ဆဲေရးတိုင္းတြာ တယ္ တဲ့။ ကဲ….
ဘယ့္ႏွယ္ရွိစ။
အားထားစရာ လင္သားမရွိလုိ႕ အိမ္ေပၚေခၚ တင္ထားတယ္ဆို။ အဲဒီလိုျဖစ္ရင္
ႏွင္ခ်လိုက္ပါလား။ ေျခနဲ႕ေတာင္ ကန္ေက်ာက္ခ်လို႕ရတယ္။ အဲ့ဒီလို ကယ္ဆယ္ထားတာမဟုတ္လို႕ေပါ့။
ဆရာအေခၚခံၿပီး အိမ္ဦးခန္းမွာ အခန္႕သား ထိုင္ေနဖို႕ေကာင္းတဲ့
လူကမီးဖိုေခ်ာင္ ေရာက္လို ေရာက္။ အရွိခိုးခံဘ၀ကေနအဆဲခံ ဘ၀ေရာက္လို ေရာက္၊ တဏွာကၽြန္ႀကီး
ျဖစ္မွေတာ့ ဒီဒုကၡေတြ ခံရေတာ့ မွာေပါ့ ေလ။
ေဗဒင္သင္တန္းလဲ ရပ္ထားရတယ္။ အေဟာ အေျပာလဲရပ္ထားရတယ္။ ဆရာ့
က်န္းမာေရးမ ေကာင္းလုိ႕ဆိုၿပီး သတင္းလႊင့္ထားတယ္တဲ့။
ငါက ေတာျပန္တယ္ဆိုေပမယ့္ ေ၀းတာမွမ ဟုတ္ပဲ။ ေမွာ္ဘီအနီးက
ေျမာင္းတကာရြာမွာေနေန တာ။ ေျမာက္ဥကၠလာပနဲ႔ ေျမာင္းတကာ ဆိုတာတစ္ ေန႕သံုးေလးငါးေခါက္အသြားအျပန္သြားလို႕ရတယ္။
ဒါေပမယ့္ ငါမလာပါဘူး။ ရပ္ကြက္ထဲမွာ ငါ့လူေတြရွိတယ္။ မ်က္စိေပါင္းမ်ားစြာ
နားေပါင္း မ်ားစြာ။
ဘာၾကားလို႕လဲ အဲ့ဒီေကာင္မေလးနဲ႔ ေျခာက္ လလားေပါင္းလိုက္ရတယ္။
သူမေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အ၀တ္တစ္ထည္ကိုယ္တစ္ခုနဲ႕အိမ္ေပၚကဆင္းခဲ့ရတယ္။
အိမ္ကိုေတာ့ ေကာင္မေလးကိုပဲ ေပးလိုက္ ရတယ္။
ငါ့ဆီေရာက္လာတယ္။ မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႕။
သူ႕ေက်ာမွာ ဒဏ္ရာေတြနဲ႕ဆိုတာ သူမွ သူအစစ္။ ရွက္ဖို႕လဲေကာင္းတယ္။
ဒီအမည္းစက္ ႀကီးကို ဒီတစ္သက္ ဖ်က္လို႕ေကာ ရပါဦးမလား။ မရႏိုင္ေတာ့ဘူး။
ငါ့ဆီမလုိက္လာလို႕လဲ မျဖစ္ဘူး။ သူ႕မွာ ရွိရွိ သမွ်ကုန္ၿပီ၊
ဟိုေကာင္မက ဘာတစ္ခုမွခ်မ္းသာမ ေပးဘူး။
ငါ့မွာက စိန္နားကပ္တစ္ရံနဲ႕ ဆြဲႀကိဳးတစ္ကံုး အျပင္ လက္၀တ္လက္စားေတြ
ရွိေသးတယ္။
ဒီလူ ေနာင္ၾကဥ္ေလာက္ၿပီလို႕ ငါတြက္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူျပန္ကပ္လာတာကို
လက္ခံလိုက္တာ။
သားေထာက္ သမီးခံမရွိေပမယ့္ သံေယာဇဥ္ ကေတာ့ ရွိတာေပါ့။ ငယ္ေပါင္းကို။
ဒီေတာ့ သူနဲ႕ပဲျပန္ လိုက္လာခဲ့တယ္။
ေျမာက္ဥကၠလာမွာပဲ ျပန္အေျခခ်တယ္။ အတြင္းပစၥည္းေတြကို ထုခြဲတယ္။
အိမ္တစ္အိမ္ငွား လိုက္တယ္။
ခုမွ ျပန္ၿပီး နာလန္ထူလာတာ။ အိမ္ႀကီး ရခိုင္နဲ႔ ျပန္ျဖစ္လာတယ္။
ခုေတာ့ေက်ာင္းမွန္း ကန္မွန္းသိသြားၿပီး။ အရက္ကေလးျဖတ္ဖို႕ေတာ့ က်န္ေသးတယ္။
အဲ့ဒီအရက္လဲ ေသကာမွ ျပတ္မယ္ထင္ ပါတယ္။

No Response to "ေခြးျခေသၤ့"
Add Your Comment